Nyheter

Representanter fra Mesterhus Trøndelag sine fem tilknyttede byggmesterbedrifter og leder i Mesterhus Norge foretar den offisielle åpningen av kontoret. F.v: Jon Helge Gresseth, Oddmund Sand, Even Bolme, Karl Arne Jespersen, Ivar Kvalvær, Frode Nesvold og Even Stølen.

Mesterhus Trøndelag har åpnet nytt salgskontor og stort showroom

Publisert

Selbubaserte Nesvold Bygg, som er tilknyttet Mesterhus Trøndelag, kan fremover invitere til 200 kvadratmeter boliginspirasjon i Mesterhus Trøndelag sitt nyåpnede salgskontor og showroom på Ranheim.

Mesterhus Trøndelag er først ut med å ta i bruk boligkjeden Mesterhus sin nye visuelle identitet som blir førende for hvordan kontor og showroom hos Mesterhusbedrifter over hele landet kan se ut fremover.
Etter nesten et år med forberedelser, oppussing og tett dialog med både designbyrå og Mesterhus sitt hovedkontor var det i november endelig klart for å offisielt åpne det nye kontoret. Designuttrykket er det første i sitt slag i Mesterhuskjeden, som består av 140 byggmesterbedrifter over hele landet.

Inspirasjon og rådgivning

På åpningsdagen stilte representanter fra bedriftene som er tilknyttet til Mesterhus Trøndelag, samt hele Mesterhusledelsen og Mesterhusrådet.
– Vi håper at dette kontoret og tilhørende showroom vil være et sted der potensielle boligkunder i hele regionen kommer for å søke inspirasjon og rådgivning fra det sterke fagmiljøet vi representerer, sier markedsleder i Mesterhus Trøndelag, Even Bolme.
Han understreker at de både har nybolig- og rehabiliteringskunder på sin kundeliste og mener at kontoret er relevant for begge disse ulike kundegruppene.

Moderne løsninger som er populær blant mange boligkjøpere har blitt inkludert i møterommene. Spiler i taket og fiskebenmønstret parkett er blant detaljene her. Foto: Mesterhus.

Eget showroom

I samarbeid med ulike leverandører som Mesterhus Trøndelag bruker i boligene de bygger, har et innholdsrikt showroom kommet i stand med typiske produktkategorier som kundene ofte er interessert i å vite mer om når de er i kjøpsprosess på nye hus. Leverandører av blant annet gulv, kjøkken, trapp, spilevegger og interiørkonsulent-tjenester har fått utstillingsplass der. Kundene får derfor mulighet til å se og vurdere tidsriktige løsninger på en enkel måte.
– Det å kjøpe bolig er en av de største investeringene man gjør og vi ønsker med dette at våre kunder skal bli møtt på en måte som gjenspeiler kvaliteten Mesterhus står for, sier markedssjef i Mesterhus Monica Blom Thorsen.

Detaljer fra kontorene. Foto: Mesterhus.

Spent på responsen

Selve kontoret bærer preg av at det skal være et hjemmekoselig uttrykk, med fargevalg og materialbruk som er typisk å bruke i ekte Mesterhus. Godt synlig er også kjedens satsning på klimasmarte hus og Mesterhus sin 50-årige historie.
– Vi vet at det i disse dager jobbes med flere Mesterhusbedrifter over hele landet som utfører lignende oppgraderinger, og vi er stolt over å være først ut med å kunne tilby dette til våre kunder og gleder oss til å se responsen i markedet, avslutter Bolme.

Showrommet viser ulike løsninger for boligkundene. Foto: Mesterhus.

Nesvold Bygg fikk oppdraget

Nesvold Bygg AS er en av fem bedrifter som er tilknyttet Mesterhus Trøndelag. Det var også selbubedriften som fikk i oppdrag å oppføre det nye kontoret på Ranheim.
– Det har vært spennende for oss å være med på denne prosessen, og responsen har vært kjempebra så langt. Både fra de som har vært innom, og de som har kjørt forbi. Mesterhus var også fornøyde med jobben vi utførte, forteller daglig leder, Frode Nesvold. 
Han syns også det er flott å kunne sende kundene sine til det nye salgskontoret. 
– Nå har vi et salgskontor som er «up-to-date», og vel så det, i forhold til dagens produkter. Nå kan kundene få kjenne på løsningene og virkelig få et inntrykk visuelt av hva de vil få i sitt nye hus, sier Nesvold. 

Powered by Labrador CMS