Barna deler sine tanker om jula i Selbyggens video-julekalender. Dagens episode ligger lenger ned i artikkelen. Du må være innlogget for å se den. Foto: Svein Hilmo Luke 2: Hva er det beste med jula? Maiken Gjærevold Woldseth Maiken Gjærevold Woldseth Redaktør Svein Hilmo Svein Hilmo Journalist Publisert 01.12.2024 - 21:43 Sist oppdatert 02.12.2024 - 11:13 Annonse Tidligere episoder: Luke 1: Hvorfor feirer vi jul? fælk og følk Annonse Vil la innbyggerne foreslå navn Onsdag kan telefonen din ule Motorsyklist omkom etter ulykke – En flott tur over Tydalsfjellene Disse lagene har fått gave fra bankens ansatte Tove ferdig som skipresident – ble hedret med utmerkelse Malin (29) med enorm prestasjon på 100 meter: – En milepæl for meg Tar med publikum på reise jorda rundt Skal fylle sentrum med kultur og aktivitet Ikke fjern krav til kompetanse i kommunale helse- og omsorgstjenester Overveldet av det enorme oppmøtet: – Trodde ikke det skulle komme så mange! Framtidas omsorg må vi bygge sammen Annonse Annonse ✕